четвер, 29 травня 2014 р.

Щодо пошуків помічника і трохи про життя-буття

Я була приємно здивована кількістю бажаючих, що відгукнулися на мої прохання щодо пошуків помічниці!:)
Тепер не знаю як і вибирати...

Прошу вибачення у всіх, хто так довго чекає на мою відповідь, а я все мовчу.
Вже другий тиждень хворію, при цьому безмежно парюсь сесією, яка в мене з понеділка, і до якої я не зробила ще жодної роботи:( Хник...

Коротше емоційний фон не сприяє конструктивним діям. Така вона у мене вічна проблема. Мабуть як і у всіх, хто займається творчістю, материнством, навчанням, господарством, поїздками, соціальною активністю і мало спить одночасно:).


Тим не менше, на цих вихідних відбудеться «Гостина у Мумі-тролів»



Я проводжу на святі два волонтерські майстер-класи:
31 травня, субота.
16.00 – 17.00 – майстер-клас «Моя країна Мумі-тролів» (розмальовки, листівки, колажі) від арт-студії «Жовті ножиці», проводить Катя Паньків

1 червня, неділя.
15.00 – 16.00 - майстер-клас «Морські пригоди Мумі-тролів» або «Море в банці» від арт-студії «Жовті ножиці», проводить Катя Паньків

Якщо серед вас (тут я звертаюсь до тих, хто якимось чином отримав лінк на цей запис, і до тих, хто просто може раптом захоче допомогти:)) є бажаючі долучитися до дійства в якості помічника - запрошую. Можете вважати це першим відбірковим туром:)
Напишіть мені, якщо маєте час і бажання. Я буду рада, і, сподіваюсь, це стане гарним початком нашої спільної роботи.

Доброго часу доби всім!
А Катя йде вчитися%)

1 коментар: