пʼятницю, 16 травня 2014 р.

Маньяк-шопоголік - моє друге ім'я

Речі я люблю більше ніж людей:) Я хочу, щоб всі красиві речі світу ставали моїми. Я їх буду любити і фоткати. А якщо серйозно, то у мене вже почало закінчуватися вільне місце. #моїмиліштуки живуть повсюди. Іноді мені здається, що цей кавардак - це невід'ємна частина мене. З поїздки до рідного Рівного я привезла нову купку речей:) Поговоріть зі мною про них:) Моє дарлінг барахлооо... 

_DSC3093

Нова вінтажна брошка поближче.
Якась абсолютно неймовірна, кольорова серединка мозаїчна. 
Треба всю колекцію якось зафоткати. Бо вони того варті.
Мая прэлэсть...:) 
_DSC3090

І от що ще, купила лак теж. Намалювала, а воно таке дивне..:) Чи це таке красіво? Розкажіть мені, що треба завтра деньок так походити, а тоді стирати.

Мені і самій видається дещо дивним купувати те, що нормальні люди викидають:) Але як? Як пройти повз такий скарб?
_DSC3088

Крім цього, ще кілька шматків тканинок, жменя мережива, ковдра з руками і купа одягу...
Не знаю як я раніше жила без цього всього:)

Немає коментарів:

Дописати коментар