пʼятницю, 16 травня 2014 р.

Робочі моменти

Ну що, котики, настав час оце виговоритися.

Якщо вам (гіпотетично вам:)), раптом захочеться поспівпрацювати зі мною, замовити майстер-клас, дитячий дн, чи взагалі щось цікаве з того, що я вмію, знайте:

Я люблю всілякі благодійні заходи. 
Я проводжу безкоштовні майстер класи. Але якщо ви хочете скористатися моїми послугами безоплатно - напишіть прямим текстом. :) Пропонуйте мені взаємовигідні умови, або кажіть, що у нас є отака сума і давайте щось придумаємо економне... Або що треба от зовсім без грошей, може ви маєте ідеї як таке провернути? (А я маю, не сумнівайтесь:)

Бо коли мене питають чи я можу провести щось, то я звісно ж кажу, що можу. А коли я повідомляю, скільки це буде коштувати, то обов'язково людина зникає з усього інтернету і замовкає на віки вічні...:) До слова, це не через високу вартість, бо вона в мене не висока. Але я ж не волонтер-мільйонер:)

І заодно, порадьте мені де можна навчитися вести переговори з людьми. (Книжки? Тренінги?) Бо муж із мене регоче, а я переймаюсь. Це вже не перший раз таке, не перестаю дивуватися...



Немає коментарів:

Дописати коментар