пʼятницю, 23 травня 2014 р.

Важлива заява:) Я шукаю помічника!

Скоріше так, заявка на ім'я Вселенної:)

Я дозріла. Мені хочеться знайти собі помічника, праву руку, дружнє плече, компаньйона і просто когось супер-творчого, хто хотів би працювати разом зі мною.

Багато хто знає про мій проект - Арт-студія "Жовті ножиці". На разі об'єми роботи наступають такі, що я уже не в змозі самостійно осилити їх. Це і майстер-класи, і замовлення листівок у тризначних цифрах, і моє непереборне бажання зайнятися серйозніше декором, і... і... і... і ще купа всього, що поки що секрет:)
Одним словом, я надумала розширюватися!:)


Кого я шукаю? Людинку, якій цікаво таким займатися. Вміння, наявність інструментів і матеріалів - не обов'язкове. Головне - бажання. Ви можете мати основну роботу, але долучатися доступним для вас способом до діяльності "Жовтих ножиць".

Що я можу вам дати? Я готова безкоштовно навчити вас усьому, що вмію я, в обмін на періодичну допомогу від вас. Готова ділитися своїми матеріалами, порадами, енегрією і роботою.:) Якщо ви, працюватимете зі мною над проектами і замовленнями, що оплачуються - будете отримувати і платню.

Якщо ви шукали знаку звище, щоб почати займатися творчістю, то це він!:)


Напишіть мені на пошту zhovti.nozhytsi(гав)gmail.com. У листі розкажіть про себе всякого цікавого, про творчість і про будь-що інше. Давайте ж вже знайдемо одне одного!:)



п.с. вибиратиму прискіпливо, бо хочу ділитися тим, що мені самій дуже дороге і важливе.

Якщо можете допомогти у пошуках репостом, або просто знаєте когось, кого б це зацікавило - розкажіть їм про мене. І буде вам плюсик в карму:)

Немає коментарів:

Дописати коментар