пʼятницю, 16 травня 2014 р.

Гутне скло у Львові. Подивитися і купити:)

Продовжимо цикл оповідок про знахідки від шопоголіка-маньяка:)
Є, звісно імовірність, що всі вже давно про таке знають, але я ще донедавна була несвідома, тому поділюся знахідкою. У Львові, в приміщенні "Музею ідей" є невеликий, але абсолютно прекрасний магазин зі скляними виробами. (В "Трапезну", якщо щось, я теж потрапила вперше, і там мені категорично не сподобалось. Але пост не про це)
На виставках доводилось бувати не раз, бували навіть танці!:) Ходила я повз скляні диво-штуки, і була впевнена, що коштують вони усіх грошей, і навряд чи варто навіть питати про їх вартість... Ходила, милувалася та й по всьому:).

Кольорове гутне скло з Dzyndra ArtGlass Studio:
DSC_0152
Ось що я знайшла в інтернетах: Дзиндра --art glass studio -- унікальна сімейна гута, що розміщена в 10 км від старого центру Львова, в живописній місцевості Брюховичі. Заснована у 1992 році.


Чи варто казати, що здивуванню моєму не було меж, коли я все ж придивилась до цінників!
Ось такі чудернацькі кулі вартують 20-30 грн., в залежності від розміру. Там є підсвічники, плящечки та купа всіляких дзбаночків-декорушок в ціновому діапазоні 20-100 грн. (Є і дорожчі, відповідно до розмірів та складності).
DSC_0153

А цих птахів я придбала у подарунок собі, мамі і свекрусі на день матері. (Одна уже полетіла, як бачите:). Вони величенькі, розміром з долоню і їх можна довго-довго роздивлятися. Краще сфотографувати не було нагоди, але все одно їх треба бачити в живу. Найцікавіше - це ціна:) 33 гривні! Ви можете не розділяти мого захвату від цієї вартості, але повірте так дешево не буває вже ніде!
_DSC3079

Тому, якщо шукаєте комусь подарунок, чи небанальний сувенір - зайдіть туди:) І буде всім красиво! Частіше питайте мене куди піти у Львові і що привезти з міста, я знаю ще багато секретів;).
Адреса: м. Львів, вул. Валова, 18а.

1 коментар: