середу, 10 грудня 2014 р.

Улюблений проект 2014 (серед листівок)

Сьогодні хочу показати одне із найулюбленіших замовлень за 2014 рік. Серія листівок "Для найкращої в світі команди".
Чудесна Софійка, збиралась іти в декрет і замовила для своїх колег персональні листівки.

Про кожну з дівчат вона написала багато хороших слів, і робила листівки я, орієнтуючись на риси характеру, вподобання чи якісь особливості кожної. Одним словом - все як я люблю...:)

1. Листівка принцесно-рожева




2. Любительці велосипедів і всяких активностей




3. Морська





4. Для пристрасної брюнетки:)


5. Для ніжної і загадкової...




6. Любительці блакитного і пташечок:)







Скажу, що я прямо горджусь собою за ці листівки:) Вам яка найкраща?

6 коментарів:

  1. УУУУУ!!!!! Шикарні!! Синя - то моє всьо!

    ВідповістиВидалити
  2. Всі суперські, то правда. Чудове замовлення і чудове виконання!

    ВідповістиВидалити
  3. мені морська та велосипедна особливо нра))ВОни всі шикарні,ваащеє-то;) А саме більше подобається,як ти їх гарно познимкувала.Я сьогодні пробувала зфоткати свої творіння(((і вкотре,не буде фотосесіі ...

    ВідповістиВидалити