середу, 10 грудня 2014 р.

Арт-студії "Жовті ножиці" сьогодні три роки!

Жовтим ножицям сьогодні 3 роки. Три роки тому, 10-го грудня я вирішила, що хочу проводити майстер-класи і в один день з'явилась назва арт-студії і сторінка в одній із соціальних мереж.
Не знаю мало чи багато це, проте поки що це мій найдовший і найуспішніший проект (не враховуючи саму мене і Данила Олеговича, звісно:)).

Хотілось би написати щось пафосне, порахувати кількість проведених майстер-класів за весь час, чи принаймні за останній рік, поставити купу красивих фоточок, відкоркувати шампанське і пригощати всіх друзів деньнародженським тортом із цифрою три..:) Проте, розумію, що це мені зараз певно не надто важливо...

За ці три роки, я побачила мільйон посмішок від абсолютно різних людей. Я познайомилась із купою чудесних, абсолютно неймовірних і щирих... Дорослі і діти, сімейні пари, батьки при надії, друзі і подруги, іноді навіть цілі фірми і установи дозволяли мені чогось їх вчити на майстер-класах! (А казала, що буде без пафосу, нє?:)) Я отримувала багато позитивних відгуків про мої листівки і альбоми, а в моїх блокнотах, я вірю, хтось ще й досі записує розумні думки, вірші і мрії. Я отримувала стільки завдань, які здавалися мені неможливими до виконання, але якось вдавалося зробити щось миле і гарне:).  Я знайшла багато друзів, здобула досвід і багато вчилась.

Не уявляєте собі, як бувало важко часами. Як було страшно починати щось нове, як опускались руки, коли на майстер-класи ніхто не приходив... Як хотілося все покинути, і робити нарешті щось "справді вартісне", а не займатися якоюсь там творчістю...)

Велике щастя, що поруч були люди, які вірили в мене навіть тоді, коли я сама в себе переставала вірити... Я вам дякую, друзі!
Дякую капризній музі, яка буває не приходить аж до останньої ночі перед дедлайном...:)


Найбільша мрія на наступний рік - знайти приміщення, де можна буде робити красу і нести її людям. Щоб студія матеріалізувалась і наповнилась всім, про що мріється. Цікаво, як воно буде далі, але ж бажання загадані в день народження зазвичай збуваються?:)

Найкращим подарунком для мене буде, якщо ви напишете щось хороше із ваших спогадів про "Жовті ножиці". Вірю, що якщо ви читаєте цей запис, то вам є що згадати. А якщо ще покажете фотки моїх, чи своїх  майстер-класних творінь - обіцяю тихенько втирати сльози радості...:)

З днем народження нас всіх, бо Арт-студія "Жовті ножиці" - це всі ті, хто хоч якось причетний до нашої спільної з вами творчості.

Прошу вас, робіть собі красиво. Бо творчість - це надважливо!

І знаєте, якби це було легко, так би робили всі..)

Тепер трохи фото-спогадів.

1. Перший в історії майстер-клас на моїй кухні починався так:



2. Перша листівка на першому офіційному МК арт-студії, створена Мар'яною Кіцак:)
Дякую, Мар'ясю! Так важливо було, що ти тоді прийшла!


3. Якщо не помиляюсь, то перший дитячий майстер-клас із новорічної листівки.


Продовжите?:)

7 коментарів:

  1. Дякую, Катрусю, за те, що ти така є :) і що "Жовті Ножиці" є :)
    Ми познайомились із тобою на МК по блокнотиках (він зі мнооооюююю :))), а продовжили МК для мого пластового гурточка по обкладинках на паспорт (тепер мій паспорт громадянинки України повеселішав ).
    Бажаю багато натхнення і власну майстерню :)
    Цьом :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую за стільки гарних слів!:)
      Я ттішусь, коли роботи живуть далі і їх справді використовують!..
      Натхнення безмежного!

      Видалити
  2. Ти надхнення для усіх нас! Рости і процвітай!

    ВідповістиВидалити
  3. Вітаю, Катюша! Дякую Творцю, що наші шляхи перетнулися.) Без перебільшення скажу, що твоя творчість дарує неоціненні миті щастя багатьм людям. Тому, рости розвивайся, надихайся і надихай інших. А ми завжди будемо радо приймати участь у твоїх майстер-класах. Вже скоро Великдень?))). І з приміщенням нехай складеться якнайкраще: в правильний час на правильному місці і з хорошими людьми! УСПІХІВ!

    ВідповістиВидалити
  4. Вітаю! Бажаю натхнення і щоб вистачало сил на всі заманухи))))

    ВідповістиВидалити