середу, 23 квітня 2014 р.

Lviv - is the capital of my love...


_DSC2615

Collapse )


Попередня і ця - вид із оглядового майданчика на "Домі легенд". Всіх своїх приїжджих я тягну туди:)
Тому що самій там дуже подобається.
_DSC2614

Традиційно у Львові писанки гігантські показують:)
Частина з них явно ще з минулого року лишилися. Але для туристів атракція - шонада:)
_DSC2638

Ось ця просто красуня!
Розміщені біля Домініканського собору, просто біля "Свічкової мануфактури".
_DSC2634

Якщо ж проминути парад яєць, і зайти у крамничку зі свічками - опиняєшся в дуже красивому, і трохи чарівному місці. Але ціни там не дешеві. Хоча втриматися від покупки важко:)
_DSC2640

Таке от. Люблю, коли до мене приїздять друзі і знайомі. Люблю з ними гуляти і показувати Львів, яким люблю його я. Тому якщо ви хочете приїхати сюди, їдьте до мене:)
Не царські палати, але кімнаткою вас забезпечимо! (Щоправда прохідною, і дещо захаращеною моїм робочим місцем і творчим мотлохом:)). Але я завжди рада, от.
Пора на каучсьорфінгу зареєструватися, чи шо:)

Немає коментарів:

Дописати коментар