вівторок, 29 квітня 2014 р.

Виставка фото під відкритим небом "На прищепках"

Хто був уважний, і читав мій попердній пост, знає, що в суботу ми відвідали гаражний розпродаж. (Потім був іще кінотеатр, "Ріо-2". Та це вже інша історія:)

Під аналогічно благородною метою (збір коштів для спортивного майданчика в школі для особливих малят), було проведено ще і традиційну фотовиставку "На прищепках".
В сквері навпроти арсеналу були натягнуті шнурки з прищепками. Кожен бажаючий міг принести свої фото та показати їх широкому загалу, або ж зняти ті, які припали до душі в обмін на благодійний внесок від 5грн. Стати частинкою великої мети було дуже просто!..

1. На фото скриньки, у які бажаючі кидали кошти. Ніхто того не контролював, люди просто багато посміхалися, знімали знимки і обирали комфортну суму для пожертви. Все, як завжди.


Тут Катя крадькома втирає сльозу гордості, адже організатори виставки - Мар'яна і Ярина - вихідці із рідної фотошколи імені Дієґо Марадони, а Ярка і взагалі моя подруга. Гордитися є чим, одним словом:)


2. Це не перша виставка такого формату, але наважилася до участі я тільки зараз...
І що ж, скажу я вам? Це неймовірне відчуття, коли твоє фото знімають. Коли воно сподобалось, хтось захотів його поселити в себе. Мімімі:)


3. Для протоколу захотілось запам'ятати які саме я принесла.


4. Першою зняли знимку Олеговича, із нарцисами. Навіть не встигла повісити як слід, не те, що сфотографувати:)


5. На звороті кожного фото можна було написати щось хороше, або і нехороше:)) Лишити свої координати і т.д.
Я там пофілософствувала злегка%)
_DSC2849
6. 

7. Всього моїх було 10 фоток. Шкода, що не вдалося подивитися, як ї хто їх зняв. Але дуже сподіваюсь, що таки розібрали:)


8. Мої скарби:) Була дуже здивована побачити величеезну фотку Данила Олеговича, звісно що тепер вона живе у нас!


9. Ось ці ще дуже сподобались. Але рука не потягнулась, тому вони там чекали когось іншого.


10. Дуже сонячно було, як бачите. І дуже мало часу на все про все.


11. Кльові Гукасови:) Артем artemgukasov - автор однієї з впольованих фоток:)


12. Наостанок кілька фоток від Ярини freeckle.
В ролях Катя-бегемот заберіть від мене всю їжу і невгамовний Олегович.


13. 10311959_745569665483015_247511329_n

14. Fin!

Немає коментарів:

Дописати коментар