вівторок, 29 квітня 2014 р.

ІІІ Гаражний розпродаж від видавництва Старого лева

Як затятий любитель гаражів книжок і розпродажів таку подію я пропустити не могла.
Хоча, так складалися обставини, що пропустити її я могла запросто, але трохи зусиль, і ми з Данилом все ж прийшли...

1. Перше що я зрозуміла, те що людей ТАК багато, що годі й сподіватися доступитися хоч до однієї книжечки...
_DSC0661

2. Тому ми розпочали зі споглядання і "мам, схоткай мене коло Спвета!"
_DSC0652


3. Потім знайшли пофарбовані камінці. (Користуючись нагодою, хочу перепросити у мам і малюків, яким ледь не дісталося тією каменюкою:))
_DSC0654

4. Ми зацінили карту, яка висіла на стіні. 
_DSC0656

5. Дай, думаю, фоткану свою батьківщину.
Аж в грудях защеміло:))))...
_DSC0672

6. Ігуана освоює дерево. А що ви хотіли, це мій бложек, тут багато фоток моєї дитини:)
Після дерева був освоєний свіжопофарбованийчрвоноюфарбою паркан. Тепер у нас такі, декоровані кедии:)



7. Тим часом на сцені розважали нас підліткові гурти «ПашКо» та «Шо маємо - То маємо».
Дуже милі хлопці і дівчата, хочеться побажати їм розвиватися і не зупинятися!
Ми про них ще почуємо;)


До речі, зверніть увагу як багато людей одягнені у синьо-блакитних кольорах. (Ми теж дуже старались не відставати.)
Справа в тому, що ця подія відбувалась у рамках місяця інформування про аутизм, що розпочався 2-го квітня акцією "Львів у блакитному". Мені було важливо долучитися до кольорового флешмобу і, як бачите, не лише мені.

На гаражику була благородна і благодійна мета, цитую: "За кошти, які активісти та Старий Лев зберуть під час усіх акцій, буде облаштовано спортивний майданчик у школі-інтернаті, в якій діти з особливими потребами мають можливість отримати повну середню освіту."


8. Доки ми з Олеговичем освоїлись, стало можливим купувати.
Одна з найбажаніших покупок:


Книжечка була в дефіциті, сама не вірю своєму щастю:)

9. 

10. Парадоксально, та найбільше вимогливого читача вразила книжечка напіврекламного характеру куплена за 3 гривні:) Просто там же про правила дорожнього руху!%))) 



11. Окрім шопінгу, на гаражному розпродажі було проведено симпозіум любителів машинок:) Дуже серйозне дійство, не думайте, що то так просто:) 


12. А взагалі дітвакам було весело! Були майстер-класи (але ми то все проспали, і навіть не фотографували), були пуфики посидіти-поскакати, був навіть компот!:)
п.с. може і ще щось було, та я ділюсь тільки суб'єктивним досвідом :-D


13. Данило Олегович носив по черзі всі наші придбання і десь зірвав лопуха:) 
*Фото Ірини Середи


14. А мені було так добре і затишно в тіньку шарудіти сторіночками, поки дитинок бавився... Рідко коли він прибігав заглянути чим я зайнята.
*Фото Ірини Середи


15. Потім раптом виявилося, що є ще один Сплет!:)


16. Концептуальне фото юного митця%)


17. І на завершення фото придбань із моїми враженнями.
До речі, майже всі блакитні, якщо ви розумієте про що я:)

Найбільша хотілка - "Ґвара". Книжка, від якої неможливо відірватися, якщо ви панаєхавші до львова, як і я:) Я би сказала, що це курс молодого бійця-лінгвіста. Бггг:) 
"Українські прислів'я" це така любов, що і з першого, і з п'ятого погляду:) Абсолютно неймовірна робота Анастасії Стефурак (почитала, що частина магістерської дипломної!:)). Ці ілюстрації - це візуальний оргазм, даруйте на слові:)
"На каву до Львова" - це коли дощ, і коли коцик. І коли хочеться дивитися сумні фільми і читати душевні вірші... 
"Нові історії чарівного лісу" та "Слон на ім'я Ґудзик", як ви розумієте, нарешті бідній дитині:) То нам буде передсонне чтиво.

Ах, да! Книжечка - номер один (за версією Дані), безнадійно зачитана, і чомусь на знимку не втрапила. 

Такі от покупки. На все про все витрачено 213 гривень, і це ж супер-круто!:) Жаль, що я на свіженьких розпродажних Мумі-тролів не встигла. Але ж куплю, альбо то буду не я:)!:) 


18. Розпродаж закінчився смачнючою кавою і омріяними макарунами... Було чудесно! Дякую всім причетним!:)
Коли ж буде наступний гараж-сейл?:)

*Фото Ірини Середи, а тут знайдете її репортаж, де буде не лише про нас:)

Немає коментарів:

Дописати коментар