середу, 23 квітня 2014 р.

Вирощую філософа)

Товариш Даня жгьот напалмом:) 

Вчора півдня бавилися в магазин і кафе. Все як положено, товарно грошовий обмін. 
Він мені "товтики" я йому копійки. Чинно перепитую що скільки коштує, рахую при цьому гроші, кажу, що на це не вистачить і т.д.... 


Під вечір сиджу-працюю, Олегович скаче на "батуті". (Насправді на старих матрасах, які рука не піднімається викинути:) 

- Мама, мама МАМА ну пострибай зі мною! - і так разів з 10. 

А я в процесі, в мене термінове все як завжди... 

Тут вже він не витримує, підходить і так пронизливо дивлячись в очі питає: - Мам, от скажи, скільки тобі треба грошей заплатити, щоб ти уже нарешті зі мною пострибала? В мене вистачає грошей? І висипає переді мною всі 27 копійок, які він назбирав під час ігор. 
Одним словом, пройняв маму до сліз. Дитинище моє розумне. 
_DSC2786

Немає коментарів:

Дописати коментар