вівторок, 12 серпня 2014 р.

Про годування цицьками і носіння у шматах. (це тільки назва провокаційна, в пості інше:))

За час мого материнства і навколомамської діяльності, у мене народились дві дуже прості аналогії. Якщо говориш з людиною думаючою, здатною до сприймання і критичного мислення, то часто вони діють.

Отож, аналогія перша. Слінг vs Кенгурушка.
Щоб змоделювати положення дитини в кенгурушці, попросіть, щоб хтось підняв вас за труси. Зручно?
Щоб зрозуміти як працює слінг - сядьте у гамак (не лягайте, я знаю, що хочеться:)). Де зручніше?:)


Аналогія друга. Грудне вигодовування vs Суміші з пляшечки.
Годування сумішами - це як сечовипускання через катетер. Ну можна, звісно, якщо є медичні показання, але ви б погодились на це добровільно?


Ну от якщо ще зі слінгом можуть бути питання, не всім вони до душі (хоча дуже дарма) - то які питання з грудним молоком? Вічні страхи мам, про те, що "соромно", "непристойно", "що люди скажуть". Да я вас умаляю, хай встидаються ті, хто з пустушками!:)

Додаю наших фоток, з нотками ностальгії:)



2 коментарі:

  1. супер! я про кєнгуру кажу так - якщо вас за промєжность повєсіть, удобно? от і дитині так... не тікі піську давить, а ще й для осанки дуже погано...
    ну а про пустушки аналогія така - силіконову вагіну чи пеніс вам в руки і вперед! не то? так шо ви дитині силікон суєте до рота?
    Аня Че

    ВідповістиВидалити
  2. Я с тебя не могу))))) Про трусы я кстати тоже всегда говорю))) Работает!

    ВідповістиВидалити