вівторок, 5 серпня 2014 р.

Майстер-клас "Обкладинка на паспорт", ЧТ 7.08, 14.00 (кошти на допомогу армії)

Значить історія така. За останні кілька місяців не було жодного майстер-класу. Причини тому об'єктивні, тут не посперечаєшся. Але я не здаюсь, і постійно пробую назбирати бажаючих.

Цього разу, я вирішила не робити традиційну зустріч у ФБ, не малювати афішок у фотошопі (це і на краще, бо дизайнер з мене так собі:)), а лише, прийшовши ввечері з прогулянки з Данилом, будучи в мега-змученому стані, я просто написала деталі на папірчику, наробила навколо бардаку і сфотографувала. Угу, ввечері під лампою (фотограф, як бачите з мене теж нікудишній:)). З тайм-менеджментом теж сутужно, тому виставляю оголошення серед ночі, та ще й за день до МК, проте сподіваюсь у силу творчості і репостів.




Сподіваюсь, що всі вищенаведені причини не завадять нікому з бажаючих прийти на майстер-клас по обкладинках на паспорт, навчитися чогось нового і одночасно додати кілька гривень на допомогу нашим хлопцям.

Питання можна задавати тут, можна дзвонити і писати в групі жовтих ножиць.

Отож, у Четвер 7 серпня, о 14.00 в антикафе CoMMuna відбудеться майстер-клас із виготовлення обкладинок на паспорт у техніці скрапбукінг. Вартість МК - 100 грн. Із цих грошей частина йде на компенсацію оренди та матеріалів.

Приклади обкладинок на паспорт які робила я, можна подивитися тут, а осьдечки лежать фотки із минулих майстер-класів в комуні.

До зустрічі!

Немає коментарів:

Дописати коментар