четвер, 31 грудня 2015 р.

Заершено розпродаж блокнотів на честь голодного художника. Всі знайшли власників!:)

Знаю, що треба було раніше. Але так все си стало, що я саботажниця:)
Отож всім забувакам про вчасне купування подарунків і голодним художникам пост присвячується!

1. "Оленятко". 15*14 см, 150 грн.
50 сторінок (в межах статистичної похибки) з ватмана, зістарені кавою.
Оскільки сторінки цупкі, має всі шанси стати фотоальбомом, тревел-буком і т.д.

Обкладинка з натурального льону, сніжинка з оверлею (плівка з друком), бавовняне мереживо та миле різдвяне оленятко. 

Темно-коричневі кільця, які розщіпаються, щоб одного дня замінити внутрішній блок на новий, або додавати туди свої сторіночки, фото, конверти і квиточки... (Опція доступна для всіх блокнотів).

Всі фото клікабельні, по кліку стануть більшими та придатними для детального розглядання.

Форзаци і вигляд на сторіночки. Кожна сторінка з унікальним набором кавових клякс і розводів:)

2. "Memories", 14*15см,  150 грн. (є попередня бронь двічі, але я хочу мандаринок, тому налітайте хто перший).
На мою думку, покликаний стати тревел-буком, бо аналогічно з попереднім має 50 сторінок (в межах статистичної похибки) з ватмана зістареного кавою.

Бавовна у смужку, репсова стрічка, дерев'яна рамочка, висічки, мішковина і брадси. Милі помпошки, як родзинка.
Бронзові кільця із потенціалом до розширення обсягу сторінок.

Форзаци з корабликами. Кавові клясочки в комплекті.

3. "Совеня" 14*13,5 см
ПРОДАНИЙ, їде в Туреччину робити мені промоцію, тому просто показую і можу повторити такий під замовлення, бо аналогічні матеріали маю.


Обкладинки різні, еге. 

 Ніжна бавовночка для обкладинки, картка для PL, висічка-сова і брадс із написом Cute.

Форзаци з птасями, молочні кільця та тонкі листочки кольору масла.

4. "Пташечка", 14*13,5 см, 130 грн.
Тонкі листочки кольору вершкового масла (70 шт.).
Найкраще буде служити панянкам. 
(На нього є бронь, але я згубила хто просив, ггг)

Бавовна, мереживна висічка з цупкого крафту, мереживо з трояндочками, стікер, квіточка з полімерної глини, дерев'яшка-рамочка і птася та брадс із короною.
Люблю всі ці слова!:)

Форзаци з вензеликами, бронзові кільця, що розщіпаються та колір листочків. 

5. "Кулінарик" 14*13,5 см, 130 грн.
Тонкі листочки кольору вершкового масла (70 шт.).
Ідеальний для запису рецептів!
(теж поки на броні до з'ясування)

На обкладинці бавовна з бабусиної скрині, мереживна висічка-серветка, дерев'яні ніж з виделкою, плетене мереживо та брадси. Защіпається на жовту резинку.

Всередині живуть пироги і тортики. Бронзові кільця.

6. "Good times" 13,5*14 см, 130 грн.
Тонкі листочки кольору вершкового масла (70 шт.).
Екстравагантець із характером.

Тут вам бавовна з бабусиної скрині подружилась із рішучим мереживом, глітерною рамкою, брадсами та карткою для PL. Висічка із написом та паперові листочки міцно закріплені і підходять для активного користування.

Насичено-рожеві люверси обіймають ніжно-рожеві колечка. А от форзаци смугастяться жовто.


6. "This is my life" 14*13,5см, 120 грн.
Лаконічний смугастик із мінімум декору.

Бавовняна обгортка, картка для PL, брадси.

Зіркові форзаци та коричневі кільця.

7. "Sweet home Alabama" і не питайте чому:)))
10,5*16,5 см, 130 грн.
85 тонких аркушів кольору масла
Обкладинка із справжнісінької трушної бандани!
Ще трошки і я залишу його собі, такий він кльовий.

Простий і ідеально поміщається в руку. А може навіть і в задню кишеню джинсів:)

Горошкові форзаци і бронзові кільця.

8. "Фаворит"10,5*16,5 см, 130 грн.
85 тонких аркушів кольору масла

Льняна обкладинка в клітинку і красивучі дерев'яшки.

На форзацах крутяться педалі. Кільця графітові.

9. "Captured moment"10,5*16,5 см, 130 грн.
85 тонких аркушів кольору масла
Любителям фотографувати і фотографуватися - чудовий подарунок:)

Бавовна на м'якенькій обкладинці, прошиті висічки та картка для PL, фотичок із оверлею, а на брадсику назви місяців.

Ніжно-блакитні кільця і орнаменти на форзаці. 


Тепер про те, як можна кастомізувати кожен з них.
  • Упаковка. Всім покупцям доступна фунція святкового пакування і адресної відправки (УП, НП, персональна доставка в межах Львова прямо під ялиночку і взагалі хоч олєнямі. Під час Різдва буду ще і в Рівному.). 
Пакувати подарунки я люблю і вмію красиво, якщо хто не бачив. Укомлектувати листівкою, присвятою або якимось креативним додатком теж можна. Пишіть і просіть:)
  • Декорування сторінок. Кожну зі сторіночок я можу прикрасити різними штампами у обумовленій тематиці (подорожі, новий рік, дитяче, просто красіво і т.д.) Можна додати кольорові розділювачі.
  • Додавання гумки-закривушки. Як на кулінарику жовтенька. Для того, щоб блокнот не розкривався самовільно.

Художник реально голодний, тому буде вдячний за всі шери, покупки і просто гарні слова в мій бік!
Веселих свят, бажаних подарунків і просто щастя в новому році!

1 коментар:

  1. Всім привіт, я Адорян Адельмо з села Ясіня в україні, і я просто хочу висловити величезну подяку службам фінансових позик pedro за їх щирість, відкритість, прозорість, правдивість, любов та підтримку під час і після отримання від них кредитних коштів. Я пережив багато чого в житті, і час не дозволить мені сказати все, що я пережив у рік пандемії, але Бог відповів на мої молитви завдяки підтримці та любові від служб фінансових позик Pedro, які обійняли мене та зрозумів мене, незважаючи на мої початкові сумніви та несерйозність, і з його добрим серцем і любов'ю я тепер власник житла через його 3 позичкові фонди з процентними ставками, і я обіцяю поширювати цю новину, а також розповісти світу, що в Інтернеті все ще є справжніх і мало хороших кредитні фірми, які можуть допомогти, а також оживити сухі кістки, як я. не забудьте послухати і прочитати це свідчення, тому що це справжній досвід, що змінює життя, і будь-хто, хто потребує такого повороту, не повинен вагатися або сумніватися в цьому, тому що я довів і клянусь Богом на небесах, що ця історія реальна і також історія мого досвіду з ними. зв’яжіться з ними сьогодні, щоб отримати консолідований кредит, бізнес-позику, житловий кредит, автокредит, особисту позику. електронна пошта: pedroloanss@gmail.com whats-app: +1- 8632310632

    ВідповістиВидалити