вівторок, 8 грудня 2015 р.

Кармічні дерев'яшки з Піднебесної Христанівки (великий пост із картинками і можливістю чуда)

Приїхали!
Заінтригувала вас назва?
Прочитайте цей пост, бо це мега-важливо.

Він про те, як буває в житті. І про те, як ми всі хочемо допомогти Ярці Олійник. І про те, що прості речі є дуже важливими.
Ярка захворіла. І це дуже страшно, бо це якась абсолютно ідіотська лімфома. Хвороба наче відступила після перших хімій, і було так радісно. Бо в неї двоє класних пацанів, життя в селі (вони дауншифтнули в Христанівку) і взагалі купа планів на життя.
Отут є їхній влог: https://www.youtube.com/channel/UCVEoUFGURFZ8dUa-m5DrNwg


А потім поїхала вона на діагностику в Ізраїль. Мала побути кілька днів і назад, але обстеження показали, що рак повернувся і вона мусила лишитися там на лікування далі.
Я плакала і не розуміла де, в чорта, взяти 100 тисяч зелених за цей грудень.
А вона взяла і не здалась.
Зараз весь фейсбук збирає гроші Ярці. Люди малюють, в'яжуть, фотографують і продають всяке душевне барахло на користь Ярки. І гроші по-тихесеньку збираються.

Орест
, чоловік Ярки лишився сам на господарці з двома спиногризами. А це, повірте, нелегко.


У вільний час (тут хахаха, бо в селі і з дітьми, котрі хворіють, який ще вільний час) Орест реалізовує свою давню задумку і прямо таки мою мрію - ріже дерев'яшки. Орест вважає, що то мусять бути ялинкові іграшки, але в мене на ето свой атвєт!
*фото зі сторінки Піднебесна Христанівка




Так от, я випросила в нього торбу таких Кармічних дерев'яшок (ТМ).
Чому кармічних? Бо купуючи ці дерев'яшки ви не просто допомагаєте Ярці-Оксані, а ще й чистите свою карму. Це звісно не індульгенція, але теж дуже помічне.



Відкрила пакунок, і відразу зрозуміла, що отеті дерев'яшки - це дуже класна і багатофункціональна річ. І мені здається, що всім треба таких дерев'яшок.

Дитина міста вирішила, що це прекрасний конструктор і з ним не можливо не погодитись!



І поки в мене була година вільного часу я і придумала що писати в цьому пості:)

Замок від Данила Олеговича.



Єдине що, якщо купувати конструктор, то маю дві поради - дерев'яшки треба пошліфувати (наждачка в господарстві у всіх знайдеться?) і просотати якоюсь рослинною олійкою. Льняна буде мммм...)
Хоча нам і так зайшло:)

*фото зі сторінки Ореста. Він би і сам радий всім нашліфувати, але там двоє дітей, ви ж пам'ятаєте?



Поки дитиночка бавилась, я така "Стопе!" і давай вибирати собі найтонші спили. Будуть на блокнотах і новорічних листівках.

Крім того, спили дуже фотогенічні, тому їх можна юзати для фотографування тих самих листівок і інших рукодільних штук.

Доки я собі оце вигадувала інші застосування для кармічних дерев'яшок, Данило взявся їх розмальовувати. І все одно сказав, що це будуть іграшки на ялинку. (Це якась чоловіча солідарність, чи що?:))

Тут я зрозуміла, що це ідеальні магніти на холодильник. Якщо бейбічка намалює щось красиве на спилі, а ви туди допасуєте магнітик, то ваші бабусі і дідусі обридаються сльозамі умілєнія, коли одержать таке диво в якості миколайського, чи новорічного подарунка.
Ідея ж, нє?:)

Далі ідея наступна. Зробити з таких кругляхів абетку і/або циферки. Можна з магнітами, а можна просто так. Ну мега-круто ж!
Я хочу такий майстер-клас забабахати. А ви хочете?

І щодо іграшок на ялинку - в мене мільйон ідей як їх задекорувати. Часу би ще... Якщо назбираємо майстер-клас із оплатою на користь Ярки, то і ви зможете цього року створити кармічну ялинку:))

А подаруйте мені ващє випалювач, м?

Увага! Шукаю заклад у Львові, якому цікаво за пєар почистити карму, шляхом проведення на їхній території майстер-класу із декорування кармічних дерев'яшок.

Значить таке, давайте до діла.
Мінімальна ціна кармічної дерев'яшечки - 10 грн. Тобто за 100 грн. в фонд одужання Ярки, ваша карма очищується на 10 дерев'яшок:) А за 250 у вас вдома буде вже повноцінний конструктор.
Треба магніти - питайте. Треба прикрашалки для іграшок - просіть. У мене все є.

Скидаєте гроші на картку, пишете мені в fb зі скріншотом оплати і домовляємось про передачу товара. Я у Львові вільно зустрічаюсь. Пересилаю зручними способами. Розмальовуватиму пізніше, з наступного тижня.

Крім того ці дерев'яшки будуть зі мною на ярмарку в колишньому Мілленіумі. Можна прийти і купити скілько хочете.

Якщо є компанії, фірми і колективи які готові мене покликати для ритуального очищення карми - давайте кличте і буде вам майстер-клас!

________________________________________________________
Cторінка допомоги Ярці Оксані Олійник (в т.ч. віртуальні аукціони та розпродажі):https://www.facebook.com/helpOxana

Реквізити для благодійних переказів:

Gofundme: https://www.gofundme.com/upbwyxqs
Paypal account: taras.troyak@gmail.com
Bank account number: 4264294029894310
Receiver: Taras Troiak
BANK OF AMERICA
SWIFT code BOFAUS3NXXX
Branch code XXX
Address 222 BROADWAY
City NEW YORK,NY
Postal code / Location NEW YORK,NY 10038
Country UNITED STATES OF AMERICA (USA)

Картка ПриватБанку – 4149 4978 4651 1253 на ім'я матері Оксани, Трояк Олени Микитівни.
________________________________________________________




На останок, пісня від гурту, який допомагає мені останнім часом не втрачатися в цих новинах і подіях.
Прорвемось!




АПД: На разі нас запросив до себе Winehouse Lviv​. Наступної середи о 14.00 збираємось на благодійну тусу. Вартість участі 150 грн. Всі гроші Ярці. Хто хоче приєднатися - напишіть мені!:)



АПД 2: Оскільки на завтра бажаючих на благодійний МК не знайшлося, я поки що відмовлюся від цієї ідеї.



Немає коментарів:

Дописати коментар