четвер, 5 листопада 2015 р.

Скрап-альбом про кохання двох

Любити - це прекрасно.
Вміти робити когось щасливим - це магія доступна кожному. Помічати деталі, підкреслювати особливості, бути уважними...

Коли я робила цей альбом (а було це ще минулого лютого, якщо зізнатись чесно), я думала лише про те, яка це любов...:)
Я дуже ціную, що мені довіряють таку роботу. Вкладаю туди все можливе і неможливе, щоб допомогти показати щось особливе.

Мені здається, що альбом з фото коханого, прикрашений милими підписами та фішками зрозумілими лише двом -  це чудовий подарунок!

*фото викладаю з дозволу замовниці
**всі фото збільшуються по кліку

Отож знайомтесь, це він - скромний на вигляд красунчик із купою секретів і таємниць всередині...

"Речі, які я хочу пам'ятати завжди"


Чудесна Таня придумала такі класні коментарі для фото, що за натхненням далеко йти не довелось:)
Дивіться самі:



Життєрадісний розворот про подорожі і спорт.



А цей - романтичний і ніжний, як літні сутінки.



Помічати маленькі і великі радощі - що може бути краще...)



Хіба що мандри. Багато мандрів:)


А ось і перша розгорташка з таємничками!


Всім би такого насиченого життя побажати, як у цих двох щасливців, еге?:)




Ще сторіночка з розгорташкою.

Всі чоловіки зовсім трошки діти. Але супергерої - це святе!:)
Я теж айронмена найдужче люблю!:)


І остання сторінка. А на форзаці - кишенька для листа і додаткових фото.

А тепер моє улюблене - деталі.
Бо у дел=талях завше криється суть. І мене мега-важливо добирати декор за змістом, відповідно до меседжів і побажань. 
Тут родзинка - прозора роза вітрів у техніці ембосінг. Бачите?

Квиточки, які сентиментальні люди зберігають після подорожей.



Нічого зайвого, проста любов)

Тільки тссс!:)



А це от іще один вид секретиків. Така витягашка ховається за знімками. Якщо хочете її побачити - треба потягнути за стрічечку:)











Ось ця чорна штучка - анкер, повертається і дозволяє розгорнути відкривашку.







Ось детальніше про систему із секретиками:




На секретиках були заховані різні штуки, які любить головний герой альбому.

Анкер ви вже впізнали?:)








Скажіть комусь дуже важливому зараз, що ви його любите. Просто так, без нагоди.

Ну і якби ви могли тримати альбом у руках, то роздивились би його як слід. А поки ще кілька фото з різних боків.:)

Обкладинкою просто горджусь!:)




Дякую, що додивились до кінця. Сподіваюсь, що така робота в мене буде часто. Бо це робить мене щасливою:)

3 коментарі: