вівторок, 17 березня 2015 р.

Говорить і показує Данило Олегович!

Вирішила записувати його перли, бо це ж празнік какойта!:)


26.01.15
- Скажу тобі чесно, мам, я дуже люблю красивих жінок.
(пауза, всі пасажири маршрутки насторожені, дехто хіхікає, мамі відняло мову)
- Але ти, мам, найкрасивіша жінка на світі. За всіх жінок!
(маршрутка видає полегшене Awwww...; мама сяє і втирає скупу сльозу:)).



2.03.15
На 40-й хвилині засинання ‪#‎данилолегович‬ раптом підривається і тоном академіка вєщає:
- У всіх є коліна. У кенгурів є коліна. У лосів є. У зебрів навіть є коліна. Тільки у пінгвінів немає колін. Ну зате у всіх людей є коліна.



8.03.15
‪#‎данилолегович‬ їсть тістечко "Кошичок".
(Коли крем закінчується, там повидло налите.)
- Мама, там варення СЛИВКОВЕ!
Продовжує їсти, але кривиться страшенно.
- Данило, тобі не смакує?
- Ні, воно якесь фу.
- Ну так не їж!
- Як це не їж?! Це ж СОЛОДОЩА!




***

‪#‎данилолегович‬ сьогодні смалить.
- Мама, ти такааа красива! І в тебе таке волосся довге і ти красива. Але капці в тебе, як в старої баби.



11.03.15
‪#‎данилолегович‬ і я. Малюємо олівцями.
- Мама, а чому ти такий фіолетовий колір вибрала?
- Ну наприклад тому, що хочу щоб мені такі квіти подарували.
- Ну маааам... Я хіба що листівку можу тобі намалювати. От скажи що ти найбільше любиш?
- Ееееем...
- Ну мене ти ж любиш найбільше на світі! То я хіба шо себе намалюю на твоїй листівці!

13.03.15
‪#‎данилолегович‬
-Мама, а діти в садку казали всякі слова такі як піська і срака! (очі повні щастя). А я за ними ПОВТОРЮВАВ! І мені тааак сподобалось!
Чуть не всплакнула. Настав цей день!

16.03.15
Вибираємо з ‪#‎данилолегович‬ мультик на ютубі. Переглядаємо список рекомендованих відео. Там якісь новини в тому числі, я їх пропускаю, бо в мене візуальний фільтр на мультики.
Даня ображено, тон зневажливо-присоромливий:
- Мама, ну ти шоооо?! Я ж про ПУТІНА дивитися не буду!
ггг, відзначила, що нам про путіна не пропонувати:)


4 коментарі:

  1. Відповіді
    1. не знаю що ми з ним будемо робити, як він в школу піде:))

      Видалити
  2. Признайся, де видають таких дітей, які на ходу засинають? :))))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. регулярно засинає у візку на шопінгу. певно від перенасиченням інформацією...

      Видалити