вівторок, 3 березня 2015 р.

Весільний міні-альбом для побажань

Мала нагоду оформити креативні віршовані побажання в міні-альобомчик (формат 15*15см). Запрошую подивитися як мені це вдалось:)

1. Хто слідкує за моєю творчістю, той знає, що обкладинка - то не головне  я люблю прості обкладинки.


2. Такий ось подарунок - це достойний замінник банальним листівкам і конвертам для грошей. Думаю, що нареченим захочеться зберегти його:)


3. Вірші писали замовники, моїм завданням було лише оформлення. Але я і вірші могу:)))



4. Смішні бейбіки.


5. І детальки.


6. Побажання грошовитості і золоті акценти.


7. Фотографувала ввечері, тому так чудернацько блищить...


8. Родина в мене завжди асоціюється з деревом. Тому вийшла така сторінка.


9. Метелики дрібнесенькі...)


10. Візуалізація побажань:)


11. 


12. Заключне побажання.


13. 


14. І місце для грошового подарунка.


15. Така моя скромна етикетка. Вже раритет майже))


16. Сподіваюсь, що молодята оцінили такий творчий підхід і тішились всім побажанням. 

Щастя всім!:)


п.с. за потреби подібні альбоми можете зробити самостійно (можна навіть з фото), під моїм керівництвом на майстер-класах.

5 коментарів: