понеділок, 1 лютого 2016 р.

Чекові книжки бажань. Вміють бути подарунками!

Поки я тут в режимі баклажанчік в лаваші (читай - лежу загорнута в ковдру і ходити мені не можна), то вирішила врешті показати один із бест-оф-зе-бест НМД подарунків.

Отож вітайте, чекові книжки бажань:)

Тип перший. Придатний до споживання без додатків.

Конкретно ця була до ДН. І, як бачите, я загортаю своїх діточок альбоми переважно в льон. Мені так подобається і моїм найкращим замовницям теж.

Далі показую розвороти, без особливих коментарів. Нагадую, що по кліку фото збільшуються і стають доступними до детального розглядання:)


 Мімімі же!:)

Всьо такоє вкусноє, мені б таке дарували - я би тішилась.




Ті наручники закружили голову хмєльную не одній майстрині. Але таких вже не буде. І там де я брала теж немає.

Чудесні такі бажання, хіба ні?



Ну і трохи детальок зблизька...












І в руці, щоб уявити масштаби:)

Тип другий. Він йому як брат, але потребує додавання власноручних написів. Мені пишете теми сторіночок, а бажання вписуєте самі на спеціально відведених табличечках.


Це, здається, були розваги:)

Кулінарна тема.

Тут про ванну з бульбашками.

Танго!

Еротична сторінка.

Романтииична)

Тут і так все ясно, нє?:)

Подорожувально-велосипедна.

Це мало бути щось про ліс і прогулянки.

І геймерська наостанок:)

В мене є мрія - зібрати якийсь тім айтішніків, і щоб вони оце такі чекові книжки бажань зробили в подарунок своїм дівчатам і дружинам. День Валентина там скоро...:) Мрію голосно і шаманю!:)

Переважно замовляють дівчата, як бачите. Але вірю, що одного дня все зміниться.

Сама, на разі, лікуватиму спину, доздаватиму сесію і візьмусь за подарунки до ДСВ. Гарного вам вечора і бережіть свою любов!

3 коментарі:

  1. А яка ціна такого щастя?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Залежить від кількості сторінок і побажань:)
      Напишіть мені на фб, я все розповім.

      Видалити
  2. яка ж краса! як ретельно і зі смаком все підібрано. Ті всі деталюшечки... - ням!ням!ням!
    Катю, замовлень тобі і сил та часу на них!

    ВідповістиВидалити