пʼятницю, 30 жовтня 2015 р.

Осінній фотосет і трохи слів про радощі

Сьогодні мав бути зовсім інакший день. 
Вчорашній от, був геть сумний. Ввечері я уже так стомилась, що могла лиш плакати від життєвої несправедливості.

А потім одна чарівна Оля сказала, що хоче, щоб я склала їй компанію на концерт MGZAVREBI і дарує мені квиток. І це раптом стало означати, що я їду до Києва на день раніше і окрім перинатальної конференції ще й веселюсь. 

Крім того, я вчора була на зустрічі із Елена Макарова. Вона приїхала до Львова із арт-терапевтичним семінаром . І це так, як купити лєксус - дорого, але ж хочеться дуже. Проте, я ніяк не могла собі дозволити участь - грошей просто немає. До мене навіть подруга їде аж з Одеси, щоб втрапити на цей семінар, зупиняється в мене, а мені залишається лиш сумно зітхати...
І тут, інша Оля-чарівниця пише мені серед ночі, що дарує мені участь в цьому семінарі!!!
Я давно не плакала від радості, але тут просто не могла заспокоїтись...

Сьогодні ж я раптом стала знову трошки моделлю:) Нас із Данилом частенько фотографували учні фотошколи імені Дієго Марадони, яку ми з ним удвох і закінчили кілька років тому. Осіння фотосесія стала майже традиційною.
Чудесна і прекрасна Наталка Раїник, з якою я маю щастя дружити, неймовірно фотографує дітей (і не тільки дітей). Якраз сьогодні вчила фотошколяриків як це робити правильно і встигла нам наклацати купу красивезних фоток. 
Не можу не показати знимків, бо це так тепло і гарно. І я красіва.

Тут мушу ще подякувати третій Олі, котра моя замовниця, за терпіння. Якби не воно, то сьогодні не було б фотосесії. На завтра буде ще купка краси, я в процесі:)

Тепер фотки. 
І давайте коментуйте щось, бо дуже важко писати в пустоту.

1.

2. 

3. 


4.

5. 

6. 

7. 

8. 

9. Бекстейдж:)

10.

11. 

12.

13. 

14. 

15. 

16. 

17. 

18. 

19. 

20.

Ну і бонус-треки:)
21.

22.

23. 

Наприкінці хочу сказати, що все погане нам доводиться переживати хоча б для того, щоб хороше виглядало контрастніше.

Посилаю обнімашок всім причетним до мого щастя. Дякую вам!

4 коментарі: