середу, 1 липня 2015 р.

Трохи новин і трохи листівок

Червень позаду. Ви не уявляєте як сильно я хотіла його просто пережити...) Це сесія, крихітко. І не так, щоб я не годна була її здати, більшість предметів несподівано добре здались, проте змучилась нещадно.
Завтра останній ривок - я маю захист курсової, яка написана в екстремальні строки, але в яку вкладено немало праці і тонни хвилювання. А ще кілометри нервів і години істерик.

Тому, завтра прошу всіх потримати трохи кулачків десь так з 11 ранку:) Дуже вже хочеться заспокоїтися і видихнути.


Тут нехай буде фотка до початку сесії. Із новою на той час стрижкою і любими півоніями.

А от малюк місяць був у моїх батьків, і вже на цих вихідних ми нарешті знову побачимось. 
Маю таку смішну фотку:) Бабуся з дідусем його там балують, хлопчик став автомобілістом і грозиться їхати до Львова на своїй машині:))

Загалом, я щаслива, що сесія колись закінчується. В мене вона закінчилась хворінням в перші ж вільні вихідні. Ще й досі не долікувалась - повилазили всі хронічні шняги від нервів і перевтоми. Але сама винна, знаю-знаю...


Закінчимо чимось гарним - листівками:)
Листівки давні, не показані. В хронологічному порядку від створення.


1. На першу чверть століття:)
Замовлення звучало як "щось легке і ніжне". 

Ці трояндочки мені дуже подобаються!

А легше за мереживного метелика я поки нічого не знайшла:)
Метелик фарбований акрилом, з подвійним ембоссінгом і глітером.

Така от мілаха..)

2. Ця - на весілля. У мене вже є купа знайомих і друзів, яким я роблю листівки на весілля. 
Це дуже приємно - коли замовляють щось таке, що давно хотілося зробити:)

Птасі від Любці Пастушенко мене дуже виручають!

А всередині - кишенька для грошей.

3. Наостанок - крайня зроблена:)
На совине весіллячко, для моїх улюблених замовників. Така чудернацька трохи вийшла...

Експериментую з фонами і мені цікаво. Хоча дуже непередбачувано і ніколи не ясно що буде в результаті.


На цьому все. В пості купа всього намішано, але сподіваюсь що щось гарне ви тут знайшли!
З липнем нас всіх! Ще два місяці літа! Юхху!:)

Немає коментарів:

Дописати коментар