понеділок, 9 лютого 2015 р.

Хороша ложка - до обіду, а календарі годяться і досі:) Звіт!

Цього року мої листопад та грудень були наповнені роботою. Дуже вчасно прийшла ідея організувати майстер-класи із виготовлення адвент-календарів. Один за одним вони відбувалися (один, два, три і це ще не все..:)) в тому числі і в Києві.

Ідея календаря була компромісною між тим, що несуть в собі західні традиції та нашими реаліями. Суть - на кожен день очікування Різдва, Нового Року чи Миколая (всі учасники вирішували самостійно) ми майстрували коробочку. В ній завдання на сьогодні і невеличкий сюрприз (цукерочка, іграшка і т.д.) за його виконання. Завдання я придумувала сама, орієнтуючись на те, що виконання мало би бути цікавим і дітям і дорослим. Фактично це був список справ які дуже хотілося встигнути зробити в грудні.

(Наперед скажу, що чоботар без чобіт залишився. Собі календар я зробити не встигла, та і малюк цілий місяць гостював у бабусь, доки я напружено здавала сесію і різала коробки. Проте тішуся, що стільки малюків мали нагоду бавитися в цю гру. А ми з Данилом надолужимо.)


Одначе, люди постійно нарікали на те, що вони далеко, з іншого міста, або ж просто не можуть прийти на майстер-класи, хоча дуже хочеться. І тут я наважилась реалізувати свою давню хотілку - зробити набори для творчості!



Фактично, це були конструктори з самими коробочками, декором до них, клеєм та списком завдань для наповнення.

І закипіла робота над коробками...:) За моїми приблизними підрахунками вирізала я таких заготовочок близько 2,5 тисяч:)


Відео як відбувається магія:)

Майже одразу я відчула себе гномиком:)))) Вирізала, рахувала, складала і сортувала днями і ночами... Хвилювалась страшенно, як і завжди, про те, що не сподобається отримувачам, що не розберуться, що замало декору і ще мільйон таких от "що"...



Але очі бояться, а руки роблять. Після першої партії наборів я сказала, що більше не хочу. Після 10-ї відмови бажаючим замовити і собі конструктор, я зітхнула і зробила ще партію. А потім ще одну..:) Яке щастя, що моя вірна подруга Мар'яся, кілька разів приходила і допомагала мені з вирізалками...:)

Ось це приблизий вміст набору. Між різними партіями була різниця, проте несуттєва.

Коли стало зрозуміло, що пояснити словесно я всіх нюансів не можу, я вирішила знімати відео. Якби ж ви знали, як мені було страшно...:) Я людина, емоції в якої міняються десять разів на годину. Я вирішую, перевирішую і передумую, але незмінно боюсь щось робити. Жах, еге ж:)
Добре, що часу було не багато. Добре, що дівчатка настирно питали що з цим всім робити. Отож, знімаю перший відео-майстер-клас. Дружба з технікою - теж не мій коньок, тому відео постійно обривається і я тричі перезнімаю. Три частини хвилювання і все готово. Знаю, що є над чим працювати, проте це великий крок для нерішучої мене, повірте.



І понеслось...) До мене писали, радились, дякували...
Дуже шкодую, що не почала відразу збирати всі відгуки і фото готових календариків у якомусь одному місці. Спробую котрісь віднайти, щоб ще раз помилуватися неймовірними роботами. Дякую всім, хто долучався до нашого спільного процесу:)

Натомість покажу два календарі, які робила я.





Ключова фішка в тому, що на малому масштабі не потрібно багато декору. Ну і взагалі я люблю все манюпусіньке, тому відривалась як могла:))


Гостролист)




Навіть ембосінг примудрилася зробити:)) Хоровод такий собі:)




За моїм задумом воно ось так мусило виглядати.






Тут було експрес-замовлення, часу на фотографування за дня не було. Але то так несуттєво...) Головне для мене, що все сподобалось отримувачам.








Зрештою, новий рік настав несподівано швидко, не встигла я і опам'ятатися... Думала закинути ідею з календарем далеко-далеко, аж до наступної осені, та Мартуся сьогодні мене неймовірно потішила, надіславши ось такий варіант використання коробочок:


На фото календарик із супер-завданнями на кожен місяць для веселої пари Олі та Мика:) Отримали love-календар вони на своє весілля. Впевнена, що Марта накреативила там їм купу приємнощів. Разом з Мартусею сподіватимусь, що вони бавитимуться цілий рік!



І я подумала, що Love-календар - це геніальна придумка. Таке ж можна до Валентина забабахати. Можна всерединку "100 причин чому я тебе люблю", чи цитати якість мотивуючі, чи ранкові вітамінки з побажаннями туди розкласти... А ще одна моя подруга, я знаю, збирається робити календар очікування весни.
Коротше застосувань - море! Дякую моїм друзям за натхнення на отакі от ідеї.


Довгенький вийшов пост, дякую що дочитали!
Головний висновок для себе - треба переставати всього боятися і менше думати, а більше робити, бо воно того варте. 
Вам бажаю натхнення і запрошую на майстер-класи!

Катя і мої Жовті ножиці:)


9 коментарів:

  1. ...такий світлий пост:)

    ВідповістиВидалити
  2. ой, я чогось не одразу побачила цей твій пост... А коли прочитала, що ти вирішила робити цілі набори для творчості і побачила їх, то одразу в голові пронеслось "ого!". Кать, вийшло суперсько! Дійсно, треба просто робити, бо ідеї в тебе дуже цікаві і гарні :)
    Пост може і довгий вийшов, але цікавий ;)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую:)
      Такі кроки для мене ого-го скільки варті. Проте приємно знати, що я змогла:)

      Видалити
  3. Катюша, в тебе таке .... таке... глибоке і зворушлеве відчуття кольру, ці поєднання, то просто АХ! Твори..твори...ТВОРИ! А страх хай сам боїться, а ти тіш нас своїми придумками частіше!)

    ВідповістиВидалити
  4. Все не прочита, але виглядає бомбезно просто!

    ВідповістиВидалити
  5. яке ж воно красиве! будь ласка, не переставайте передавати натхнення у таких чудо-скриньках

    ВідповістиВидалити