вівторок, 10 лютого 2015 р.

Листівки з історіями. Чотири гарних і одна шаленка:)

Коли у мене просять листівку, мені завжди цікаво хто її отримає. Я прошу розповісти про людину якнайбільше, а тоді роблю, маючи в голові її портрет. При цьому мені подобається робити листівки зі змістом. Щоб у ній були якісь особливі детальки, що підкреслять особливості людини котра її отримає і донесуть меседж від дарувальника.

1. Листівка на 61-й день народження мамусі. Мамуся працювала вчителькою:)


Циферки з чіпборда, подвійний ембосінг бронзовою пудрою. На основі штамп+ембосінг прозорою пудрою з гліттером.




2. Ця листівка призначалась дівчині-психологу, котра працює з сім'ями і дітьми. Вдумлива і розсудлива, згідно опису дарувальниці:)



Ви ж знали, що символом психології вважається метелик?:)
На метелику ембосінг жовтою пудрою з перламутровим ефектом. Такого ж кольору гілочка поруч на синьому фоні.

Поки що доволі рідко використовую машинну строчку в своїх роботах, а в цій листівці була нагода:)



3. Цю подарували панянці, котра цікавиться модою і креативить.
Вгадуєте котрі елементи це символізують?



І це поки що єдине використання цієї висічки...)




4. З цим екземляром взагалі вийшла кумедна історія... Всі чотири листівки замовляла одна чудесна людина. Описуючи майбутнього отримувача, вона допустила маленьку граматичну помилочку в одному слові, яка кардинально змінила концепцію листівки:)) За задумом Галі, отримати її мусив чоловік, котрий любить риболовлю, мотоцикли і гори, я ж прочитавши повідомлення з помилкою, робила листівку дівчині з таким же набором характеристик:)))


Добре, що квіточку я тільки одну приклеїла:) І добре, що малесеньку:))



5. Наостанок покажу щось абсолютно нетипове для мене. Знову листівка з історією)

Зазвичай кожну з моїх робіт я старанно обдумую. Підбираю всі елементи, декілька разів іх замінюю та розкладаю в різних положеннях аж доти, доки не вийде ідеально на мій погляд. Якщо щось іде не так, можу викинути незавершен роботу, не зважаючи на кількість матеріалів яку туди вбухано:) Такий вже в мене пунктик.
З зеленою шаленкою вийшло інакше. Я дозволила собі нічого не планувати наперед. Набризкала спреєм через трафарет, наштампувала вирвиглазними кольорами малюнків. Тканина? Прифігачила тканину!:) Взяла найшаленішу висічку і доповнила влучним написом.
Коротше відірвалась на повну!



Найважче було вибрати кому ж цю шаленку подарувати. Але моє правило возити за собою листівки в інші міста завжди підкидає нагоди дарувати. Тож одна дуже важлива киянка отримала її від мене. Сподіваюсь, що шаленці затишно в тебе, Наталко!)

Сама дивуюсь зі своєї продуктивності. Причиною тому є, мабуть, переселення на новий комп, де Лайтрум просто літає, і я нарешті можу обробити і показати всі мої невикладені роботи за 2014.

Дякую, що заглядаєте. І ви собі не уявляєте як я люблю коли мене хвалять:) Тому не соромтеся це робити!:)))

Немає коментарів:

Дописати коментар