вівторок, 25 лютого 2014 р.

Знаєте, то дуже невигідно мати такого героїчного чоловіка вдома.

О 20-й: Катя, я сьогодні буду раніше вдома. Обіцяю! Бо я побуду вдома, трохи відпочину і наніч на чергування із автомайданом.
О 22-й: Катя, ми тут взагалі мерс один виловлюємо. Карочє нема як балакати. Я скоро буду.
За десять друга: Катя я ВЖЕ їду. Правда я їду до Андрія на хату, бо у мене вся машина у ящиках із наклейками бойкот ПР. Я зараз завезу то все, і приїду. Ти мене тільки дочекайся!

Як же я колись помилялась щодо нього. Якого правильного чоловіка я собі вибрала:) Тільки невигідного трохи:)

***
І прекрасне:

Техас. Діалог.
- Ви звідки?
- З Росії.
- А де це?
- Поряд з Україною.
- А, зрозуміло. Слава Україні!

***
Вже скоро:
- Тату, де мама?
- на грядці картоплю садить
- стрім є?

Немає коментарів:

Дописати коментар