пʼятницю, 22 травня 2015 р.

Фотки мене. Прошлогодні. (фотосесія)

Щось я давно не постила нетворчого. Це, мабуть, все ж трохи творче, бо це ж Наталя Раїник фоткала:)
Я собі мала таку забаганку на минулий ДН - фотосесію, і шоб дєвочка:) Не знаю, я собі подобалась такою, та була дуже напружена весь час. А потім соромилась показати фотки.
Але сьогодні, була на чудесному семінарі, наїлась полуниць і щас добрєть начну  показую нарешті...

1.



2. 



3. 

4.

5. Я не знаю чому оце на кожній фотці різний вираз обличчя. А це ж я ще вибирала найлуччі, ггг:))) Кривляка)

6.  Єдина фотка, на якій я собі подобаюсь. З двохсот, ггг. Пора себе полюбити.

7.

8. Макіяжем мене намакіяжили дивно)

9. Але в кожної дівчинки має бути фотосесія і аватарка, тому все гуд:)

10. Странная зєльоная (с)

11.

12. Але як каже моя мама, замуж мене вже взяли, ггг.

13. 

14. Таке от:)


Я колись навчусь себе не соромитися і сприймати. А ще схудну. І тоді зроблю ще одну фотосесію.

9 коментарів:

  1. ахахахахахахахах, яка ж красива. я прям в любльон =))))))))

    ВідповістиВидалити