понеділок, 10 березня 2014 р.

Про користь від творчості і плани на найближчий час.

Мене дуже довго мучило почуття провини щодо того, що я періодично дозволяла собі займатися творчістю. А тим більше за те, що намагалась організувати майстер-класи. Відкладала, відміняла аж поки не наважилась.
І після проведення довго не могла сформулювати свої емоції.

Але пройшло кілька днів, і які в мене думки.
Collapse )
- Жодного слова про політику і війну за 6 годин. Всі вже начиталися фейсбуку і новин по саме "не хочу". І я їх розумію. Вільний від інформації простір.
- Можливість погребтися в купі красивих папірчиків, квіточок і тканинок так чи інакше повертає нас у щасливе дитинство із скарбами, дорогими нам дрібничками і секретиками. А в дитинстві нам було щасливо і добре.
- Жіноче коло спілкування - це завжди ресурс і підтримка. Для мене це варте багато чого. Бо опосередковане спілкування через інтернет протягом останніх подій не співмірне із живими дівчачими розмовами.
- Шлях "народження" чогось нового, проходження всіх етапів від окремих складових та елементів до завершеного красивого об'єкта - це і внутрішня робота над впорядкуванням власного _хаосу_. І воно дуже допомагає.
- До нас приходять багато мам із дітьми. (І часто татусів беруть на підмогу). Мами, я дозволяю вам!:) Займайтеся творчістю, поки ваші малята досліджують світ. Щаслива мама - це прекрасно.


Фото з наших двох суботніх майстер-класів можна побачити тут.

Коротше, я вирішила робити ще. Запрошувати всіх в безпечний простір, і давати змогу на мінімальну розрядку і перезарядку позитивом за допомогою творчості.

Мене страшенно гальмує той факт, що я мушу сама собі організовувати купу логістичних деталей. Це те, що заганяє мене в прокрастинацію. Але надіюся справитися. От:)

На цей тиждень у планах майстер-класи:
*обгортка на паспорт
*рамка для фото
*валяння сережок з вовни


І ще, хочу розпочати два курси (серії майстер-класів): альбом для фото (дитячий, сімейний, весільний, тревел - все, що завгодно:) (скрапбукінг) та майстер із декору (актуально для тих, хто готується до організації дитячого дня народження або ж хоче займатися декором для фотосесій).

Ще думала провести МК по патріотичних листівках для майданівців. Як вам така ідея?

Хто має бажання відвідати котрийсь із МК - записуйтесь. Збираємо 4-5 учасників і відразу ж організовуємось.
Крім того, мене дуже обережно запрошували до Києва і в Одесу. То я тільки за!:) Головне скажіть що вам везти?:) 
Зібрала думки в купку, тепер можна йти дихати весною:)

139330182191967211_6ZQDF0Jt_c

Немає коментарів:

Дописати коментар